سال تحویل کی هست؟

اولین چیزی که ممکنه بهش نیاز داشته باشین یه ابزاره که بهتون یادآوری کنه چند ساعت  دیگه تا سال تحویل باقی مونده و برای برنامه ریزی و انجام کارهاتون چقد زمان دارین تا استرس بگیرین و هرچه سریعتر خودتون رو برای لحظه تحویل سال آماده کنید . گلبانگ یک بات تلگرامیه که تعداد روز، ساعت، دقیقه و ثانیه های باقی مونده تا سال تحویل رو هر لحظه که بخواین بهتون میگه این ربات رو میتونید از لینک زیر فعال کنید.



کارت پستال


تبریک سال نو!

قدیمی ترها نزدیک عید برای عزیزاشون کارت پستال های کاغذی میفرستادن و سال نو رو با آرزوهای قشنگ بهم دیگه تبریک میگفتن. اما الان با وجود شبکه های اجتماعی همه با فرستادن یک پیام تبریک عمومی و گاها تکراری سال نو رو تبریک میگن و هیچ حس خوبی رو به همدیگه منتقل نمیکنن. اگه امسال میخواین به یه شیوه متفاوت به عزیزاتون تبریک بگین و اونها رو خوشحال کنین، میتونین به کمک اپلیکیشن "تبریک عید" یه کارت پستال با هرعکس و متنی که دوست داشتین برای عزیزانتون آماده کنین. برای خاص بودن تبریکتون هم میتونین از عکس های مشترکی که با اون فرد داشتین استفاده و متن پیام رو شخصی‌سازی کنین. پیام تبریکی ارزشمنده و باعث شادی میشه که فرد احساس کنه براش وقت گذاشتین و مخصوص خودش نوشتین. 



ماشین

مسافرین نوروزی

با نزدیک شدن عید سفرای نوروزی هم شروع شده دوتا از دغدغه های مهم مسافرین پیداکردن محل اسکان و غذای مناسبه. اتاقک یه اپلیکیشن و وبسایته  که میتونید برای هر شهری که خواستین مسافرخونه، هتل و اقامتگاه های بوم گردی شو به صورت آنلاین چک و با قیمت مناسب یه جای خوب برای خودتون رزرو کنید، با این کار وقتی به شهر مورد نظرتون رسیدین برای پیدا کردن اسکان سردرگم نیستین و وقتتون تلف نمیشه. 

پیشنهاد میکنم به جای هتل و مسافرخونه از محیط متفاوت و لذت‌بخش اقامتگاه‌های بومگردی استفاده کنین که باعث صرفه‌جویی در هزینه‌های سفرتون هم میشه.سایت یواسپیس به عنوان یه مرجع، اقامتگاه‌های بومگردی شهرهای مختلف رو بهتون معرفی میکنه که میتونید از طریق لینک زیر وارد سایت بشین و با تخفیف و قیمت مناسب یه اقامتگاه خوب رزرو کنین.

برای غذای مناسب و سالم هم میتونین از اپلیکیشن فیدیلیو کمک بگیرین که بهترین رستوران‌ها و کافه‌های اطرافتون رو بهتون نشون میده و با تخفیف میتونید غذاهای خوبی رو تهیه کنید. 

اگه عید رو با دوستاتون میرین سفر معمولا حساب و کتاب هزینه‌ها و سهمی که باید بپردازین سخت میشه. برای حل این مشکل هم میتونین از اپلیکیشن دنگی پال هزینه‌ها رو پرداخت کنین.  در ابتدا یک شماره کارت از همه اعضا به نرم افزار میدین و اون برای هر پرداخت، مبلغ رو به طور مساوی از همه‌ی حساب‌ها کم میکنه و دیگه دردسری برای محاسبه هزینه‌هاتون ندارین.




کتاب خون

تعطیلات عید و بعضی مهمونی‌های خسته کننده‌اش و جاده‌های طولانیه مسافرت که حوصله‌تون رو سر میبره، بهترین زمان برای کتاب خوندنه. برای پیدا کردن کتاب‌های الکترونیکی میتونید اپلیکیشن فیدیبو رو نصب کنین که 31000 جلد کتاب و مجله رو در اختیار شما میذاره که بعضی از کتاب‌هاشم رایگانه

اگه به فکر پیشرفت کسب وکارتون هستین و میخواین توی عید برای کارتون برنامه ریزی کنین، پیشنهاد میکنم از کتاب های کانون ترجمان استفاده کنین، و بهترین راهکارهای بهبود کسب و کار از صفر تاصدش رو در یک زمان کوتاه یادبگیرین. جشنواره نوروزی هم دارن که تا امشب میتونین با تخفیف ویژه کتاب ها رو از لینک زیر سفارش بدین.

کانون ترجمان

دعای آخر!

اپلیکیشن‌هایی که توی این مطلب معرفی کردم رو میتونید کاملا رایگان از نرم افزار بازار دانلود کنین. امیدوارم براتون مفید باشه و با این تکنولوژی ها تعطیلات نوروزی رو به خوبی سپری کنین.