وبلاگ شخصی مریم برهانی

یادداشت های روزانه یک مهندس IT

۴ مطلب در خرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

پاسخ توییتری آقای وزیر به من در خصوص سرویس‌های VAS

ممکنه شما هم تا به حال با دیدن قبض تلفن یا موبایل‌تون تعجب کرده باشین، و با هزینه جدیدی به عنوان سرویس ارزش افزوده مواجه شده باشین که هیچ اطلاعی درباره‌اش ندارین. این مشکل رو در قالب توییت برای مهندس آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات فرستادم، میتونین پاسخ ایشون رو در ادامه مطلب بخونین.



۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
مریم برهانی

هشت نکته برای یک مصاحبه شغلی خوب

اگه شرکت یا سازمانی که برای کار یا حتی کارآموزی مراجعه میکنین معتبر باشه، معمولا افراد زیادی مثل شما متقاضی کار در اونجا هستن، و برای اون شرکت یا سازمان هم مهمه که افراد مناسب‌تر رو قبول کنن، و با انجام مصاحبه و گزینش فردی رو که سازگاری بیشتری با محیط و شرایط کاری‌شون داشته باشه انتخاب میکنن. پس لازمه علاوه بر نکات فنی و تخصصی مربوط به اون حوزه به یک سری نکات شخصیتی و رفتاری که عمومیت داره توجه بیشتری داشته باشین تا شما رو بپذیرن. 

در ادامه مطلب مواردی که باید برای یه مصاحبه شغلی موفق رعایت کنین رو بررسی میکنیم.



۰ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰
مریم برهانی

پیشنهادهای دیجیتالی مناسب ماه رمضان

 آخرین دقیقه‌های نزدیک به افطار تو  هر خونه‌ای همه رو به جنب و جوش مینداخت، همه میرفتن سمت آشپزخونه و یه چیزی آماده میکردن و بعد چند دقیقه یه سفره وسط هال پهن میشد، استکان چای نبات و نون سنگک کنجدی، پنیر و سبزی با تربچه های قرمز وسطش و عطر ریحون و نعناش، خرما و زولبیا بامیه و بعضی وقتا آش و شله‌زرد که مخصوص ماه رمضونن سفره رو رنگی رنگی میکنه. و از همه شیرین تر اینکه...

 

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
مریم برهانی

استارتاپ چیست و چطور راه‌اندازی کنیم؟

ممکنه از دوستان و اطرافیان‌تون شنیده باشین که قصد راه اندازی یه استارت‌آپ رو دارن، یا از شما دعوت کنن که تو یکی از رویداد‌‌های مربوط به اون شرکت کنین؛ و براتون سوال پیش بیاد که استارتاپ چیه؟ و چه کارهایی انجام میدن؟ و هدف از ایجاد یک استارتاپ چیه؟ در این مطلب تعریف استارت‌آپ و کارهایی که واسه راه‌اندازی این مدل کسب و کارها لازمه و انواع رویدادهایی که در این زمینه برگزار میشه رو با هم بررسی میکنیم.


۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
مریم برهانی