امروز یه بسته پستی به دستم رسید که نمیدونستم از طرف کی و از کجا فرستاده شده؛ از پستچی که تحویل گرفتم، آدرس فرستنده رو خوندم، آخرش نوشته بود کانون ترجمان! اسمش برام آشنا بود ولی یادم نمی‌اومد که چیزی سفارش داده باشم. پاکت رو که باز کردم داخلش یه بسته دیگه  که با کاغذ کادو درست شده و کار دست بود. با خودم گفتم یعنی کسی برام کادو فرستاده؟! 


ماشین محتوا


با شوق بازش کردم باورم نمیشد!! دوتا کتابی که چند ماه پیش میخواستم بخونم رو برام فرستاده بودن.

چند تا کاغذ رنگی کوچولو هم با یه یادداشت دست‌نویس تو بسته بود، سریع یادداشت رو خوندم نوشته بود: با این کاغذ رنگی‌ها میتونی اریگامی درست کنی، روش درست کردنش رو هم بیا تو کانالمون یاد بگیر. با یه دعوت‌نامه متفاوت و خاص، منو به عضویت تو کانالشون دعوت کردن.

از اول فکر میکردم اینا کار یه دوست باشه، ولی این بسته‌بندی خاص و این هدیه کوچولو، روش کانون ترجمان برای ارتباط با مشتری‌شون بود، که علاوه بر محصول‌شون یه عالمه انرژی مثبت هم برای مشتری‌ها میفرستادن.

هنوز هم نمیدونستم که چه کسی این کتابا رو برام سفارش داده؟

با اشتیاق رفتم سراغ نامه‌ای که لای کتابا بود: سرکارخانم برهانی.... در کانون ترجمان مفتخریم که این دو کتاب پرفروش "ماشین محتوا" و "خلق یا نفرت" را به عنوان هدیه ازدواجتان به شما پیشکش نماییم!!

کلی ذوق کردم، فکرشم نمیکردم یه همچین هدیه متفاوت و خاصی برای ازدواجم بگیرم!


ماشین محتوا2


این دو تا کتاب رو چند ماه پیش استادم بهم پیشنهاد دادن که بخونم و از کانون ترجمان خواسته بودن فایل الکترونیکی کتاب رو هم برای کاربرا بگذارن، اونا هم به من لطف داشتن و خود کتاب‌ها رو به عنوان هدیه برام فرستادن! به زودی کتاب‌ها رو میخونم و نکات مهم و برجسته‌شو میگم.

بسته رو که زیر و رو کردم رفتم سراغ شبکه های اجتماعی‌شون تا ببینم بعد اون دعوت‌نامه جذاب چه برنامه‌هایی دارن. تو کانال تلگرامی‌شون کتاب‌هایی که تا حالا ترجمه کردن و کلی مطالب جالب دیگه بود. یه مسابقه هم واسه پیش‌بینی بازی‌های ایران تو جام جهانی گذاشتن، که به برند‌ه‌ها کتاب "خلق یا نفرت" رو هدیه میدن. از طریق لینک زیر برین تو کانال و بدون قرعه کشی برنده کتاب بشین.

@tarjomanclub

از طریق سایت‌شون هم میشه با کتاب‌هایی که ترجمه کردن آشنا بشین و همونجا سفارش بدین. حتی اگه کتابی رو دوست دارین بخونین که تا حالا ترجمه نشده، میتونین اونجا بهشون پیشنهاد بدین تا اونو هم براتون ترجمه کنن. 

آدرس سایت کانون ترجمان: https://www.tarjomanclub.com